Search
Close this search box.

Veelgestelde vragen

Hoe word ik abonnee?
Ga naar de nieuwe leden pagina en vul daar je gegevens in om je te abonneren op het vakblad.

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?
Voer je nieuwe adres in op de pagina abonneeservice of mail je adreswijziging naar klantenservice@aboland.nl.

Hoe vaak ontvang ik het vakblad?
In 2019 verschijnen er 5 thema specials van het Vakblad Kraamzorg.

Wanneer ontvang ik de Kraamzorg Agenda?
Binnen je abonnement ontvang je één Kraamzorg Agenda. De Kraamzorg Agenda 2020 ontvang je in oktober/november 2019.

Hoe wijzig ik de betaalmethode van mijn abonnement?

Om je betaalmethode of rekeningnummer te wijzigen kun je op werkdagen contact opnemen met de Klantenservice van Abonnementenland via telefoonnummer 0251-257924.

Als je per automatische incasso wilt gaan betalen, kunt je dit hier online doorgeven.

Ik wil graag de factuur betalen.
Je kunt via het formulier onder “Factuur betalen” op de pagina abonneeservice je abonnement betalen. Houd je abonneenummer bij de hand.

Ik ben mijn abonneenummer vergeten
Je abonneenummer staat boven je adres bij het blad. Je kunt het ook navragen via het formulier “Abonneenummer opvragen”de pagina abonneeservice of door te mailen naar  klantenservice@aboland.nl met je achternaam en woonplaats.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Je kunt het abonnement op het vakblad Kraamzorg op elk moment opzeggen via het formulier”Opzeggen” of door een mail te sturen met je abonneenummer naar klantenservice@aboland.nl.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, sinds 1 maart 2018 zijn alle abonnementen tot wederopzegging, ook als je daarvoor abonnee bent geworden.

Overige vragen?
Voor al je overige vragen kun je terecht bij de ledenadministratie van het vakblad via klantenservice@aboland.nl of door telefonisch contact op te nemen: 0251-257924